martes, 2 de junio de 2015

GRÀCIES A TU, MARIA JOSE!!!!


Des d'aquest espai que les AMPAS m'ofereixen per a explicar la meua experiència vull contar que he tingut l'oportunitat i la sort de realitzar les pràctiques de la carrera  de mestra d’ Educació Infantil en el col·legi Teixereta d'Ibi, amb uns xiquets i xiquetes que vaig conèixer l'any passat quan només tenien tres anys, i amb una tutora meravellosa, “Neus” que adora el seu treball i als xiquets.

Hem compartit moments que es quedaran sempre grabats dins de la meua memòria, les meues pràctiques han sigut per a aprendre a ser docent i l'aprenentatge ha sigut mutu. Els xiquets i xiquetes de la classe m'han ensenyat a ser divertida  i no tindre por, ni pressa,  a jugar a somriure i a compartir tots els meus coneixements amb ells.

Ser mestra és el que sempre he volgut ser i amb la classe de” Els mussols”  i la resta de xiquets i xiquetes m'he sentit mestra des del primer moment.

Agraïsc profundament l'acolliment de les mestres d'Infantil per ensenyar-me tantes coses i compartir, amb mi, les seues experiències.

Al col·legi, i especialment a l'equip directiu per deixar-me sentir-me com una professora més en tot moment i facilitar-me la tasca sempre.

Espere estar molt temps en contacte amb el col·legi i amb estos meravellosos xiquets i xiquetes dels quals tant he après.

Moltes gràcies per tot.


María José.




No hay comentarios:

Publicar un comentario